Sveikesnis tinginys be sviesto

Tinginys sveikiau

Kiekvieną patiekalą galima pasigaminti sveikiau. Tarp jų ir visų taip mylimas tinginys. Vietoje paprastų sausainių galima naudoti becukrius, vietoje kondensuoto pieno- kokosų pieną, vietoje sviesto- juodąjį šokoladą, kuris sėkmingai sulipdys sausainius.

Gaminau net 2 skirtingų skonių tinginius. Pirmasis su riešutų sviestu, o antrasis- su figų džemu. Pyragas su riešutų sviestu ne toks saldus, sausesnis. Antrasis, pagardintas figų džemu, gerokai saldesnis, šlapesnis.

Ingredientai

  • 360 g. becukrių sausainių;
  • 1 plytelės juodojo šokolado;
  • 300 ml kokosų pieno;
  • 3 v. š. riešutų sviesto iš Myprotein (1-ajam variantui);
  • 3 v. š. figų džemo (2-ajam variantui).

Gaminimo eiga

  1. Šokoladą ištirpiname puode ir įmaišome kokosų pieną.
  2. Į masę sudedame riešutų sviestą arba figų džemą, priklausomai nuo to, kokio skonio tinginį norite gaminti. Išmaišome.
  3. Suberiame sausainius, viską gerai išmaišome ir sukrečiame į kepimo formą, uždengiame ir dedame į šaldytuvą sustingti.
  4. Supjaustome norimo dydžio gabaliukais ir patiekiame.

Tinginys su riešutų sviestu
Tinginys su figų džemu

Abu tinginio variantai labai skanūs. Su riešutų sviestu patiks mėgstantiems ne taip saldžiai, jaučiasi juodojo šokolado skonis. Su figų džemu labiau patiks tikriems smaližiams, juodojo šokolado skonis ne toks ryškus.

Sveikesnis tinginys su riešutų sviestu iš Myprotein

100% natūralaus riešutų sviesto galite įsigyti MYPROTEIN, o panaudoję mano kodą SKANIAI gausite net 32% nuolaidą savo pirkinių krepšeliui.

Jeigu nerandate figų džemo, paprasčiausiai susimalkite džiovintas figas iki vientisos masės ir naudokite vietoje džemo, gausis panašus rezultatas, tik mažiau saldus, nes nebus pridėtinio cukraus.

Receptas sukurtas bendradarbiaujant su Myprotein.

Skanaus!

Aušra

 

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*